Semester v 32

2009-08-11 @ 09:58:55
hela vecka 32 hade vi semester. Och vad har vi gjort?

Måndagen: kom vi hem ifrån venedig, åkte ut till robbans föräldrar i enköping för att tvätta lute, våran tvättmaskin har inte kommit ännu. Grillade och bara myste.

Tisdagen:  hade tänkt att åka in och kolla på allsång på skansen men det blev inte så, solade och badade ner i kairo. Härligt väder.

Onsdag: Sov sov sov sov nästan hela dagen, robban jobbade lite medan jag bara va. I och för sig så städade jag hela lägenheten, men det är ju en annan historia:)

Torsdag: var nere i kairo och badade hela dagen, på kvällen gick vi på bio, The proposal. Vilken himla bra film. Absoult en utav de bästa jag sätt. Måste bara ses.

Fredag: åkte ner till alingsås - Nääs fabriker för att få en 40 min ryggmassage, 40 min ansiktsmassage och 30 min hårbottenmassage. Låg på bryggan och bara myste för att sedan drick afternoontea och checka in. jag hade bokat och fixat ett jätte fint rum - takvåning med rund säng och jätte stora fönster ut emot vattnet. Vi hade sol hel eftermiddagen och såg solnedgången. På kvällen åt vi en 5 rätters middag. Gott :) Myspys hela kvällen lång. <3

Lördag: Gick upp och åt väldigt god hotell frukost, sedan låg vi på bryggan och solade samt badade. Runt 13,00 åkte vi iväg för att rida islandshästar. Är väldigt imponerad av robban som både gravde, töltade och galoperade:) duktigt gjort. satt i sadeln i 2,5 timme. Mysigt, väldigt mysigt! På kvällen åkte vi hem till tranås för att gå ut och äta middag m,ed mamma och pappa. Det var tranås musikfestival här - vet inte rirkigt vad jag ska tycka och tänka om den.

Söndag: hade en hel dag på sjön med erik, ida och derad små söta barn. var ute på torpön och åt mat. Väldigt mysigt. När vi var ute i gripenberg igen hade jag och älsklingen lite lekbus ute på trädgården, myspys <3 Kärlek.

Har verkligen haft en toppen semster eftersom jag tillbringat den med dig hjärtat! Love jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback