Stolt!

2009-08-12 @ 14:29:56
Saker jag är stolt över att jag gjort - både på gott och ont. Visst skäms jag över vissa saker som hänt men det är det där som har gjort att jag blivit som jag är idag! En knasboooooolll :) hahaha

Resor
* Varit på Gran canaria 9 ggr
* Varit i Spanien 2 ggr
* Italien - frankrike - holland 04
* Egypten 07
* Thailand 08
* Paris 08
* Cypern 08
* Maldiverna 08/09
* Italien - venedig 09
Sen har jag även varit i många länder i europa när rickard kört cross men de räknas inte;P hahaha

* Upplevt så många städer i Sverige
* Gick ut med bra betyd i 9:an
* Gick ut med 19,4 som medel i gymnasiet
* Läst nagelkurs i gymnasiet - fick stipendium
* Haft/har väldigt fina vänner
* Skaffat mig ett jobb som frisör
* Köpt en lägenhet i stockholm tillsammans med honom jag älskar
*
Flyttat (eller snart iaf, om 6 dagar)
* FÖRLOVAT mig
* Blivit Tranås Lucia 2008
*Varit på olika konserter, musikaler, revyer
* Magnus Uggla
* Tomas Ledin
* Westlife
* Footloose
* Grease
* Gyllene tider m.m
 

Sen finns det säkert hur mycket mer som helst fast jag inte kommer på det just nu :)

Saker jag vill göra - och bli stolt över

* Börja rida igen
* Besöka/semestra i USA
* Åka till Thailand igen
* Göra en jorden runt resa med min älskling
* Starta ett eget företag
* Göra en ögon operation så jag slipper glasögon.


Vi får väl se vad som händer och sker, något hinner jag väl göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback