Helgen.

2009-07-20 @ 10:24:07
Som sagt hade vi ju bestämt oss för att ha en lugn och rofylld helg då vi inte skulle göra någonting.
Riktigt så blev inte våran helg.

I fredags åkte vi in till södermalm och åt på min absoluta favorit restaurang. Mumma det var gott.
Sov ut riktigt ordentligt i lördags för att sedan bege oss in till stan för en härlig kväll i solen.
Gick i hamnen och strosade runt, tog lite bilder och bara myste av varandras sällskap.
Till slut blev vi hungriga, så vi gick till Josefina restaurangen för att äta. Varje gång vi varit ute har vi sagt att vi ska
testa någon ny maträtt, denna lördagen gjorde vi detta också. hahaha. Min mat var jättegod - åt ångad hälleflundra.
Dock såg inte Robbans mat lika god ut. Brässerad lammlägg. Det var ett ben mitt i köttet, usch säger jag bara.
men han åt och tur var väl det:)

Efter maten gick vi till Grönan - kollade lite på sommarkrysset, Måns var ju programledare:)
Spelade på lite chokladhjul.Vi brukar verkligen aldrig aldrig aldrig vinnan något,
men för en gång skull gjorde vi det.
2kilo Geisha. Mumma. När vi inte vinner brukar vi alltid säga att vi har tur i kärlek istället.
Nu hade vi tur i både spel och kärlek <3





Jag trivs enormt bra i Robbans sällskap, vi har otroligt roligt tillsammans, om inte romantiskt.
För en gång skull har jag hittat en kille som ligger på samma nivå som jag gör.
och jag är så glad att det var ju du robban som mitt hjärta föll för.
Du är en helt fantastisk kille, det du och jag har tillsammans liknar ingenting annat.
Jag är kär, upp över öronen kär <3
Tack för att du finns i mitt liv och gör allting så himla mycket lättare.
jag älskar dig och du kommer för all framtid ha mitt hjärta! Du och ingen annan!




ha en bra dag / Josefiné

Kommentarer

Postat av: Emma ~ crazyangel [mamma till Milton]

tack! utseende på bloggen ? :)

2009-07-20 @ 11:13:27
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Postat av: Emma ~ crazyangel [mamma till Milton]

Jag hjälper dej gärnmed en designe, men tar 50 kr för det. Är du intresserad så maila dina önskemål samt bilder, vad du vill ha för text och inloggningsupg.

2009-07-20 @ 17:12:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback