Ett helvete.

2009-07-22 @ 12:14:36

Igår åkte jag upp till linköping för att ta ut mitt löshår. Skulle färga och klippa lite samt fixa alexs hår.

i 5 rimmar höll vi på att försöka få ut mitt löshår - resultatet blev, ett tunt, slitet hår plus att 1/4 satt kvar i håret när jag åkte hem. Så nu sedan kl 07,00 i morse har jag försökt ta ut resten utav håret och det är inte lätt kan jag lova.

Har ca 10 fästen kvar så jag är snart klar och med snart menas typ 1 timme.
Det är hopplöst det här jävla håret.

Ska aldrig sätta i löshår mer, inte keratin vax - ett tips är du hel blonderad så bör du inte göra det du heller!
Usch usch usch!


Men alex tusen tack för hjälpen. Var jättekul att träffa dig igen, var så länge sedan.

Har faktiskt saknat dig lite. snart blir det röj i stockholm - längtar!


/ solen skiner  


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det var som jag sa

2009-07-22 @ 19:51:56

Postat av: Jossan

Vad då var som jag sa?

Nu får du förklara dig och berätta vem du är:)

2009-07-23 @ 08:50:37
URL: http://josefinesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback