Handeksem

2009-11-02 @ 22:19:52

Jag var på sjukhuset för 3 veckor sedan - fick det konstaterat att jag har fått handeksem.
Kul i mitt yrke, nix. Ska på en utredning på danderyds sjukhus den 10 November.
Första dagen jag är där ska de göra ett "pricktest" på min rygg där de lägger på olika ämnnen för att
se vad jag reagerar på. Den 12 nov ska jag själv ta bort remsorna och dagen där på den 13 nov måste jag åka tillbaka då de ska se vad jag reagerat på. 5 dagar senare den 17 nov ska jag återigen tillbaka till sjukhuset då de fastsäller vilken eksem jag har. jag ber verkligen till Gud att det inte är vatten jag är allergisk emot. Det återstår att se.

Vill berätta en hemlighet, men väntar nog ett tag till <3

Puss på dig Robert bergman - och tack för stt du gör min dag! Älskar dig


Kommentarer

Postat av: linnsan

Vad kul att du fått tid att blogga igen..men vad nyfiken man blir vankas det tillökning :)

Kram på er

2009-11-03 @ 10:26:48
URL: http://[email protected]

Postat av: Lisa

Hoppas det går bra på sjukhuset och att det inte är vatten. Nu blev jag jätte nyfiken på hemligheten!

Skönt och kul att höra att du trivs i Stockholm! Hoppas du har det bra!



Kram Lisa

2009-11-03 @ 17:56:43
URL: http://anderssonlisa.blogg.se/

Postat av: Lisa

Hoppas det går bra på sjukhuset och att det inte är vatten. Nu blev jag jätte nyfiken på hemligheten!

Skönt och kul att höra att du trivs i Stockholm! Hoppas du har det bra!



Kram Lisa

2009-11-03 @ 17:56:56
URL: http://anderssonlisa.blogg.se/

Postat av: jossan

Näe inte tillökning ännu, men inom några år kanske:) Ska försöka hinna med att blogga iaf varannan dag;p

Kram

2009-11-04 @ 09:05:08
URL: http://josefinesandberg.blogg.se/

Postat av: Lovve!

Hej Jossan :D Kul o se att du börjat blogga igen!

Du läser väl vår blogg, läser kommentarerna flitigt så kommentera gärna :) www.streetsofoslo.blogg.se

Puss & kram

2009-11-09 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback