Äntligen fredag.

2009-07-24 @ 09:22:58
Nu är det äntligen fredag - efterlängtat kan jag lova :)
Igår var jag på grillnatta med Fia - har saknat dig något dunder mycket sötnos<3
Fast jag var väldigt opepp på allt igår kändes det ändå super att träffa dig.
Gick runt på stan och strosade lite, fikade och bara myste. Åkte sedan hem till Fia för att prata lite mer
ostört:) hahaha. Dock var jag tvungen att åka hem tidigt eftersom jag skulle baka cheesecake:)
IDAG FYLLER PAPPA ÅR - GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Vad är det för en dag? vad är det för en dag?
nej det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag
Hurra hurra hurra


Jag tycker alltid det är så svårt att köpa presenter åt ens föräldrar.
så det här gången fick jag tänka på vad pappa verkligen tycker om -
CHOKLAD såklart. Så vi köpte en chokladprovning samt göra egen choklad till han och mamma.
 tror det kan uppskattas väldigt mycket - hoppas på det iaf!

Om några timmar kommer min älskling ner - ska bli fantastiskt underbart.
Ikväll ska vi åka ner till Gränna för att äta lite mat. Pappas älsklings efterrätt är Glace au four.
Så det ska jag baka ikväll åt honom. Så snäll jag är. hahaha! 

Vad händer annars då?
Troligtvis ska vi ut till smedstorp på lördag och grilla med malin och hennes vänner.
Kan nog bli roligt, sedan har vi faktiskt inget annat planerat - riktigt skönt!

Robert Bergman:
Jag saknar dig så hejdlöst mycket, du får hela min mage att bara pirra av kärlek.
Du är ett riktigt charmtroll - mitt charmtroll!
Snart händer det grejer och jag längtar så himla himla mycket - du och jag tillsammans med framtiden!
Jag älskar dig så det bara bubblar inombords. Du gör min själ hel!

Ha det så trevligt idag - i morgon och på söndag!

Kär och galen - Josefiné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback