Torsdag

2009-07-17 @ 12:02:14

Igår fikade jag och julia. för omväxlighetens skull gick vi till ziesta istället för gotteriet.

 Mysigt litet fik, dock var det väldigt varmt. kan kanske bero på att det var varmt ute också.
Fick ett litet ryck där på eftermiddagen så vi gick på Bio. Såg harry potter och halvblodsprinsen.
Vet inte riktigt om jag tyckte den var så bra. Det hände inte så mycket i filmen.
Tror däremot att 7:an är super bra. förutom att jag redan vet om att harry dör.




Snart bör det av upp till stockholm igen. För fösta gången sedan jag och robban träffades,
har vi bestämt att vi inte ska göra någonting denna helg. får se hur det blir med den saken.
Kan inte förstå att vi aldrig haft en hel helg då vi bara varit hemma. men men.
Du är min klippa Robert

Idag har jag suttit ute i solen ett tag, får vara glad att jag kan sitta i solen överhuvudtaget eftersom jag jobbar. pappa är inte på jobbet idag så det kanske är därför jag håller mig utomhus:) sol sol sol.
Nu kommer mamma med mat, tjohej:)

/ kärlek jossan

Kommentarer

Postat av: pia

han dör inte alls

2009-07-18 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback