1 december

2007-12-01 @ 15:23:23
Idag är det 1 december och enbart 24 dagar kvar till Julafton :) Känns så himla bra! vill ha jul nu nu nu. Vi har alltid jultomte på morgonen. det kommer och väcker oss runt kl 07,00. Den där pirriga känslan som man hade när man var barn - en känsla som skrämde än lite. jag kan inte påstå att känslan försvunnit helt för det har den inte ;P

Hade velat fira jul tillsammans med Markus <3 men vi får ju trots allt ses juldagen. Just nu sitter mackan nere i Gran Canaria och glassar sig. åhhh vilken fuskis, hade så himla gärna velat vara där nere nu också och sen komma hem till ett vitt och vackert Sverige. men så är det, andra har det bättre ;P hahahaha.

Jag kan ju lova er att han är oerhört saknad, dom har känslorna jag känner för honom är unika. man brukar alltid säga så när man träffar en ny kille att: "åh jag är så kär, har aldrig varit så här kär och bla bla bla" men för en gång skull har jag verkligen insett att kärlek är så himla mycket mer. Det är inte bara pussar och fina sms.
Det måste kännas i hela hjärtat att det är rätt och att personen man delar med sig av sitt liv verkligen betyder något. Det är inte kärleken man ska vara kär i utan personen man ger sitt hjärta.

image5

Med markus känns allting så rätt. Allting runt omkring oss stämmer men framför allt är våran kärlek stark. Det finns ingen som har fått mig att tro så mycket på mig själv och bli så glad utav ingenting. När jag vet att han finns där känns livet mycket lättare.

Josefiné är gladare än någonsin<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback