5 December

2007-12-05 @ 20:09:15
Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller år :) har bokat uppskrivningstid, 8 januari 2008. Måste bara klara de. ;P har pluggat galet mycket på körkortet idag ;P resultaten blir bara bättre och bättre ;P

Sitter här och försöker kolla en massa tåg till stockholm på lördag. Vill åka upp och träffa mackan dirket när han kommer ut ur planet. men det känns nästan meningslöst eftersom jag ser ingen chans till att det kommer gå :( Får försöka träffas veckan eftr de! Det är helt obeskrivligt mycket mycket jag saknar honom. Känns overkligt! jag älskar dig min snyggaste snygging ;P



Love love love love <3

Kommentarer

Postat av: Amanda Rosende

läs gärna mitt inlägg om psykisk/fysisk sjukdom, vad är värst?

2007-12-05 @ 20:37:22
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback