9 dagar

2007-12-04 @ 21:35:44
Idag är det 9 dagar sedan jag träffade mackan. Känns som en evighet! Eftersom vi inte kan prata så mycket känns det som att vi träffades för hur länge sedan som helst. Jag saknar våra samtal så otroligt mycket, känns som att vi alltid har något att prata om. Nu pratar vi knappt 5 min om dagen i vanliga fall pratar vi ca 3 timmar kanske ;P hahaha. Markus. Du är otroligt saknad! Vill att vi ska ses nästa helg ;P jag älskar dig min ängel.

Vi två är som två pusselbitar som hör ihop. Aldrig går det att dela på dom :)

Idag har jag haft praktik. Har gått super bra, verkligen <3 Gjorde tre färgningar och en klippning ;P Känner mig nöjd faktiskt.

I morgon har vi ett frisör prov - hopaps och ber att det kommer gå bra ;) Nu ska jag sova, bäst att rickard får datorn ;P han tjatar ihjäl mig ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback