God morgon :)

2007-12-02 @ 11:19:54
Nu har jag precis vaknat :) Ibland kan man inte förstå hur skönt det är att sova - love it.
Igår vara vi hemma hos malin - Bea, Anna, Himla, Ida, Jag och julia :) Super duper mysigt. bakade lite peppisar (inte för att jag bakade så många, men iaf) sen spelade vi spel :) Förlorarna som blev Anna, Malin och Ida fick skämma ut sig lite när de var tvungna att ringa till folk och sjunga "lilla hjärtat". haha kunde inget annat än att skratta! tack flickor för en myspys kväll.

Blev väckt vid 05,00 i morse (spansk tid 06,00) utan markus. Undra vad dom gjorde uppe så där länge egentligen? I vanliga fall hade jag gått  upp till skolan då. men dom är ju som dom är! Just nu hade jag bara önskat att han var hemma.! Slippat oroa mig för något! Jag har aldrig någonsin saknat någon så här mcyekt som jag saknar honom. Helt sjukt galet!


Idag blir det julskyltning med Julia, Josse och jasmin: De fyra J:na ;) hahah, ska bli så härligt att träfffa er igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback