Jullov <3

2007-12-21 @ 07:42:55
Äntligen är det jullov, inte för att jag har lov just nu eftersom jag jobbar. men man slipper ändå skolan :) Avslutade den här terminen med nationelklt prov i matte B, känns ju så där. fast provet gick ändå bra :) Fick VG. Jag är grymt förkyld, usch och fyyy - blä blä. men fäörhoppningsvis har det släppt på julafton ;)
Jag kan inte riktigt förstå att det är julafton om bara 3 dagar :) det finns varken någon snö eller julstämning. När jag kom hem igår hade mamma klätt granen, men ändå kändes det inget speciellt. Lite pirr i magen finns troligtvis på söndagskväll ;)

Förra lördagen var vi hemma hos mackans faster ;) hon fyllde 40 år, kul att träffa hans andra släkt ;) Var ute och åt julbord med mackans familj + farmor och farfar förra söndagen. Super mysigt. Testade på ål och något annat konstigt ;) haha, jag och annorlunda mat går inte riktigt ihop ;) men stämningen var på topp iaf. Alltid mysigt med mackans familj eftersom de är så otroligt snälla emot mig. <3

Nu längtar jag jätte mycket tills juldagen, åker upp till mackan då <3 Ska bli mysigt att få träffa dig igen :) var ju ändå en vecka sedan sist. Härligt att vi får lite mer tid tillsammans nu, 2 veckor med massa kärlek ;) markus jag hoppas du förstår hur underbart glad och lycklig du gör mig(A) Du är så otroligt fantastisk emot mig. Ingen kan ha det bättre än vad jag har det eftersom jag har dig :) Du och jag tillsammans känns verkligen rätt <3


Du är älskad älskad älskad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback