Måndag

2007-12-03 @ 20:36:19
Usch känner mig inte alls bra idag., förkyld, hostig och bäng huvudvärk. Somnade redan kl 19,30 igår. Ett starkt tecken på att Josefiné inte mår bra ;P men det går över tills jag gifter mig. haha! Får skylla mig själv när jag var med på badet idag sen sprang som en dåre där ifrån för att lollo ochj lovisa fört skulle köpa godis på Tempo och sen springa bort på pressan och köpa korv åt lollo ;P Dom flötar vill jag lova!

I morgon är det 15 veckor sedan jag och Julia åt godis ;) En stor applåd för oss ;P

Markus Lövgren. jag skäms över igår, förlåt mig så himla mycket! men du måste förstå mig också, jag sitter här hemma. jag vet om att du festar som bara den där nere och speciellt med max. Klart att jag blir orolig! jag vill lita på dig och egentligen har du gjort allt för att jag ska kunna göra det också. All din kärlek du ger mig är bara ett tecken på att jag betyder något för dig! Vi två tillsammans är inte de som bråkar dirket och det känns fel att det har blivit så här när du är ca 500 mil bort ifrån mig. men jag hoppas och ber att det blir bra igen när du kommer hem, När vi kan prata och bara hålla om varandra!  Så som jag känner för dig har jag aldrig känt för någon och det säger jag inte bara för att det låter bra utan för att det kommer ifrån mitt hjärta och jag menar det verkligen! Du får mig att må bättre än jag någonsin mått innan. Jag har nästan alltid ett leende på mina läppar och har jag inte det får jag det dirket när jag tänker på dig! Du har vunnit mitt hjärta markus, och det kommer alltid vara ditt. jag är otroligt kär i dig. Du är älskad utav mig <3



Jag älskar dig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback