Min lördag ..

2007-12-12 @ 09:56:32
Jag måste ta och berätta hur det blev i lördags sedan ;P Först var jag och julia upp i linköping - hann handla alla mina julklappar ;) super mega skönt. Tack för en jätte mysig dag sötnos :)

klockan 17,05 satte jag mig på tåget i upp stockholm, kan ju lova att jag hade fjärillar i magen. Väl uppe i stockholm hämtade mackans mamma mig och resan bar iväg till arlanda. haha jag sprang och gämde mig när mackan och max kom för att träffa annelie. Näe han minst anade det stod jag bara där. att han blev chockad, Tyvärr så tog jag hans förvåning inte alls positivt, trodde en massa konstiga saker. Som tur är löste det sig sen iaf och vi hade en jätte mysig kväll/natt <3 Vid 05,00 var jag grymt pigg och kunde inte sova ;) hahaha, synd att jag ionte fick upp mackan så tidigt. tror jag svävade på moln därför var jag så pigg ;)

Träffade hela hans härliga familj också - tycker verkligen om dom så himla mycket :) Moa, är glad att vi har blivit så bra vänner <3

I morgon (tosdag) kommer mackan ner till mig och på fredag åker vi upp till honom igen ;P förhoppningsvis blir det premiär i skidbacken ;P Älskar dig min sötnos<3 massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback