Första dagen i skolan.

2008-04-16 @ 13:46:11
Känns ju lite så där halvt bra att vara tillbaka i skolan igen. Får panik över alla ämnen jag ligger efter i. Vill lova att jag tänker plugga plugga plugga idag. Är redan hemma och klockan är inte ens två så det blir toppen bra ;)

Vi satt och pratade om skolavslutningen idag, det är inte alls lång tid kvar, inte ens 8 veckor :) Längtar redan.
V.18 är vi lediga onsdag, torsdag och fredag och V.23 är vi lediga torsdag, fredag. skönt med ett stort S ;)

Saknar mackan redan fast vi träffades i måndags, haha hel knasigt.
Kommer bli två jobbiga veckor nu framöver utan
 honom men sen får vi träffas och pussas igen, thihi ;)
Du är min högra hand älskling <3 !

Älskar dig världens finaste pojkvän, min pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback