helgen!

2008-04-23 @ 16:51:18
Började med att jag satt och pluggade hela fredagen, tråkigt men sant. Känns ju så där att plugga en fredag men måste man så måste man. På lördagsförmiddag gick jag och fikade med Jossan, mycket trevligt. Låg även på hennes gräsmatta och solade + spelad lite kort:)
 
På kvällen åkte jag ner till eksjö för att kolla runt lite bland allt folk. Som tur var kom Sandra och Moa och busade med mig. Kände mig jätte dum emot mamma, körde hem henne och sedan åkte jag ner till Moa, Sandra, Freddan, Fidde och Niklas i Jönköping. Lämnade mamma ensam en lördags kväll. men men!
Visst hade vi trevligt, härligt figurer det där :)

I söndags gick jag upp tidigt för att sätta mig i bilen ner till Eksjö igen :) Det var inte dåligt med folk där nere och shit vad varmt det var - härligt.! hade en mycket trevlig dag tillsammans med flickorna. Moa slår allt, vilken fegis hon kan vara ibland alltså. hahaha! Men ni två är ändå underbara :) Love<3

Det gick bra för Rickard och det är jag glad över. Äntligen lyckades han efter allt elände med den där idioten "Mek-Markus" Han blev 6a i första heatet och 3a i andra :) bra bra. han ligger nu 5a i Sm :)
Får göra lite reklam för honom: www.rickardsandberg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback