Thailand <3

2008-04-15 @ 20:35:40
Nu är jag hemma ifrån thailand igen, kom hem igår morse runt halv åtta tiden. Shit vad vi sov på planet hem, haha gick super fort :) har verkligen haft det bra där nere, vädret har varit kanon och alla äventyr :) Visst har mackan och jag tjaffsat men men ibland blir det bara så. Ändå har vi haft det fantastiskt.

Vi har badat i vattenfall, klappat apor, ridit på elefanter, lekt med tigerungar, kollat på krokodiler, åkt kabinbana och fyrhjuling, varit upp i bergen och sett på utsikten över ön, varit på ett stort akvarium och kollat massor med fiskar,. kollat på deras stora guldiga budda, åkt rolig banan båt, varit ute i  deras vänster trafik och kört moppe, upplevt thailänskat ny år där de kastar vatten på än, varit ute på havet och padlat kayjak samt snorklat  men även solat solat solat :)
 En dag var vi på en ord farm. Höll verkligen på att skita ner mig när killen där tog upp en kobra typ en meter ifrån mitt ansikte, shit vad rädd jag blev. Flög upp ur stolen och sprang helt skrikande där ifrån. hahahah!

Vilekn fantastisk ö med snälla människor, billigt vill jag lova att det var också :) Sista dagen åkte vi till bangkok och handlade handlade handlade :) jag fick 4 par jeans, 4 par skor, 1 klocka och ett bälte för mindre än 1000kr :) kan ni fatta att jag mådde bra, hahah. Fanns massor med saker att handla på koh samui också i och för sig:)




haha passade på att försöka plugga också, men det gick ju inte alls bra :)
Somnade på två röda och vem var inte där med kameran om inte markus, hahah


Mackans pappa fyllde 50 år där nere :) GRATTIS GRATTIS GRATTIS





En helt underbar resa och ett helt otroligt land, dit vill jag åka flera gånger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback