VÅÅÅÅÅR :)

2008-04-18 @ 13:12:12
Det är helt underbart fint ute nu, sol sol sol - blir toppen glad <3
Våren har verkligen kommit. satt och räknade ner alla dagar idag också, bara 33 dagar kvar :)
JIPPPIE sen är det lov, mitt allra sista sommarlov, sen blir det andra bullar..

Ska ha min första spanska lektion om ½ timme, känns ju så där.
Är absoult inte pepp på spanska, usch fy och blääää.
men men bara att inte ge upp.
Snart är det slut.

Jag fjällar på hela min kropp nu, till och med magen,
usch vad fult det är. fast jag smörjer mig hela hela tiden så hjälper det inte, tyvärrr.
Vill ju inte förlora all min färg, men men inget att göra åt.


Markus sötnos, sitter här och tänker på dig nu, saknar dig kalas mycket <3
Kom hit och gulla lite med mig, då skulle jag bli ännu mer glad, thihihi ;)
Älskar dig min söttuss
kärlek


Kommentarer

Postat av: Anonym

tack för ihelgen sötnos :)

2008-04-21 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback