God morgon!

2008-07-24 @ 07:56:03
I morse gick vi upp vid 05,15 för att fira pappa - åh vad glad han blev. Shit vad trötta vi var. haha! Glömde att ställa om klockan så vid 5 över 7 ringer pappa och undrar vart jag är. slänger på mig kläder och åker in till jobbet. typiskt har aldrig försvit mig innan ;P Blev på glatt humör när solen sken, så himla underbart. värme vill vi ha! Idag har jag dock inte så mycket att göra så ska ta min kära bok och sätta mig i solen :)

Igår grillade vi och hade jätte mysigt. Jag rickard och Robban kkollade på "good luck chuck" somnade på två röda. som tur var väckte robban mig och jag gick och la mig i sängen :) Ikväll blir det först salongen och klippa, sen fika med julia, grillnatta på stan och till slut ut och äta med pappa:) Kanske drar upp till stokcholm i morgon, har inte bestämt mig ännu, antingen i morgon eller på lördag ;P

Varning!
Fick ett sms av mackan igår, lyste upp som en sol när jag såg att det var hans nummer,
När jag fick veta att han knappt saknade mig rann allting ur mig.
Jag stod där och kollade på sms hur länge som helst.
Nu är det bara försöka att ta död på hoppet, för varför ska man hoppas när 
de inte spelar någon roll vad man gör?

Solen värmer hav och sjöar, luften stiger upp till himlen och bildar vattenmoln! Solkram/ Josefine

Kommentarer

Postat av: K.

Hang in there!

2008-07-28 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback