Helgen!

2008-07-21 @ 08:29:41

Den här helgen har nog varit den bästa på länge :)

Fredag:
Var ute på lite äventyr, kunde de bli mycket bättre:) Tur att man har bli iaf, haha. Tack för en underbara kväll/ morgon!

Lördag:
Shoppade loss ordentligt, köpte ett par jeans, ett par SKOR - haha, ett linne, en kjol m.m :) super kul. När jag väl var hemma vid ungefär 19,00 pratade jag med Fia. Dags för party time! Var först hemma hos henne, osckar var även med ;P Pratade och stojade. Sen drog vi ner till stan och satte oss på balkongen på statt. haha oskar köpte vin, kände mig riktigt vuxen där ett tag men de gick över snabbt ;P mer och mer folk började komma. shit vad roligt vid hade de! Kul att träffa så många som man känner.. tack tack allesammans för en mycket lyckad kväll :) ett stort tack speciellt till dig!

Söndag:
Vaknade med värsta huvudvärken, kände mig fortfarande full när klockan var 14,00. Blev en hård kväll. haha. Sov bort nästan hela dagen. men var tvungen att pallra mig upp runt 17,00 för skulle in till stan och klippa vid 18,00. När jag kom hem igen lagade pappa och jag grillat. myspys. har även köpt en glassmaskin så var tvungen att testa den. Mumma!

Idag kommer mamma och rickard hem ifrån belgien. Ska bli skönt att få träffa dom igen. har även köpt en t-shirt, som rickard ska få. var planerat att en mackan skulle få den, men nej tack! bättre att rickard får den istället! :)

1 vecka kvar på jobbet - sen blir de semester. ska försöka ta mig upp till stockholm en sväng och även till uddevalla! Inte långt kvar till skolan börjar nu :(

Sommar / Josefiné


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback