jaha.

2008-07-02 @ 08:06:30

Jaa vad har jag gjort den senaste tiden? För de mesta har jag varit uppe i gävle tillsammans med mackan. Vi har umgåtts väldigt mycket med mina favoriter;) haha hanna, kim, joel och Emma ;P Mycket trevligt. Saknar dom en hel del:)

På midsommar var vi hemma hos kim, lagade mat. Så här såg menyn ut:
Förrätt:
*Vitlöksbröd med räkor, gräddfil, sallad och gröslök
Varmrätt:
 *Fläskfilé, färkspotatis, vitlökssill, gräddfil/gräslök, gräddfil/vitlök, sallad
Efterrätt:
*Smulpaj med björnbär/hallon samt vaniljsås.
(Kommer bilder senare - när jag fått dom av Hanna)

De här blivit mycket bättre mellan mig och mackan. Visst har vi våra tvister ibland och tänker olika men så har ju alla! Det är kärlek igen och det är jag glad för! Hoppas bara det kan fortsätta att vara så här! <3 Saknar dig sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback