Jobb.

2008-07-22 @ 14:11:11
Bara tre dagar kvar på jobbet nu. sen får jag också lite semester :)
Ska till salongen om en timma och klippa lite - pengar!
 Kvällen ska jag tillbringa med fia. Tack för att du tar hand om mig gumman ;P haha!

Fick precis veta att Robban kommer till oss i morgon - bus bus!
För den som inte vet är det rickards mek:)
Antar att det kommer bli mycket skratt och flum.

Pappa fyller också år på torsdag så mamma och jag ska handla lite presenter
åt honom i morgon - alltid lika svårt att köpa någonting
till sina föräldrar! men vi ska nog allt hitta något.

Tänker på dig Markus.

Sommar / Josefiné

Kommentarer

Postat av: hannah

jag tänker på dig också. kom till oss i helgen?

2008-07-22 @ 18:41:33
URL: http://pleased.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback