Övernattning!

2008-07-23 @ 08:11:38
Efter jobbet åkte jag som sagt och klippte lite. Efter de hade jag fått i uppgift att hyra film. på vägen dit träffade jag julia lite, pratade om nästa vecka - kan bli kul :) Ojoj vad svårt jag hade för att välja film. har sett de flesta där inne och kände inte för någon riktig rysare. Väl hemma hos fia ringde oskar. han var utanför med bebben, lilla Herbert. Åh vad söt han var. Gick en rikitgt lång promenad med honom, åt körsbär och bara myste. När vi var hemma hos fia igen bakade vi scones och drack te. Kollade även på filmen som jag hyrde "en prinsessas dagbok"
 Jag säger då de, Chad Mikael Murry han är riktigt snygg. Släng er i väggen grabbar. haha!
Ikväll ska vi grill och bara mysa. Umgås hela familjen + Robban. Men han kan få ingå i våran familj! Fick veta igår att rickard troligtvis ska flytta ner till Belgien i November. känns väl så där. men får åka ner och träffa honom samt alla hans nya vänner. Kan bli kul. Vad ska jag annars göra ikväll, jo klippa lite och så! Somna tidigt iaf eftersom jag inte somnade förrän runt ett i natt. haha trötta jossan!

Varning - patetiskt och känslosamt inlägg!
Vi började prata väldigt djupt och de slutade med att mina tårar började rinna. Du påminde mig om både de ena och de andra fia. Jag känner mig patetisk just nu, men jag måste både få prata av mig och skriva av mig allt jag känner för att jag ska kunna gå vidare! Jag vill inte att de ska vara så här men samtidigt så kan inte jag göra någonting åt de. De är markus som behöver tänka. Jag kan bara acceptera hans val och försöka hålla mig undan. jag har inte varit snäll emot honom den senaste tiden och de ångrar jag. men jag har inte mått så bra. de kanske inte är en usäkt men det är iaf sanning - jag tar på mig skulden! Alla säger att det kommer lösa sig och att jag kommer må bättre om ett litet tag - jag hoppas de har mer än rätt! Jag vill fortfarande inte inse att de är slut, jag vill bara vakna upp ur denna dröm och känna att jag lever igen! tänk om kärlek vore som en vattenkran, man kunde bara stänga av den! Då hade allt varit lätt. men de är väl inte meningen att de ska vara lätt för då hade man slutat kämpa! Saken är den att när man håller på att förlora någon eller redan har förlorat så glömmer man bort att det jobbiga som hänt och kommer bara ihåg de fina. De gör de svårare att släppa taget och gå vidare! Så fort någon pratar om utlandsresor tänker jag på thailand. Så fort jag hör gävle på radion blir jag jätte känslosam. De som kommer bli svårast är nog att se markus med en annan tjej, se henne göra honom glad så som jag gjorde. se henne kyssa hans läppar så som jag gjorde. De är helt sjukt. jag trodde inte de skulle bli så här jobbigt med allting. De är bara att försöka försöka försöka blunda för allt och tänka att han mår bättre utan mig annars hade han inte behövt tänka! jag kan bara säga förlåt och att jag tycker om markus så himla mycket!  
Jag är ledsen, de är jag verkligen! Det finns så mycket jag vill säga, påminna dig om, försöka få dig att förstå. men mina ord räcker inte till. Du kommer alltid ha en speciell splats i mitt hjärta och än har jag inte slutat hoppats.
Någonstans där inne finns hoppet fortfarande kvar!

/ Josefiné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback