Sista pussen

2008-07-18 @ 08:39:03


Här är sista puss kortet jag har på mig och Mackan - det är ifrån midsommarafton.
Känns jobbet men det är bara att bita i det sura äpplet.

Fast vi har haft det otroligt jobbigt tillsammans vissa perioder är det inte de stunderna jag kommer ihåg. Ditt ansikte ligger och nöter på min näthinna, allt du gör, allt du säger ser jag framför mig dagligen. Jag vet att du innerst inne vet vad jag tycker om dig och det kommer du alltid veta. Jag har alltid tagit dig i första hand, ställt upp och funnits vid din sida. Du vet vad jag gjort för dig och du vet hur mycket jag förstår dig när de gäller det mesta. Vi har varit dumma båda två, men jag hoppas du är medveten om vad du verkligen har sagt till mig?  Jag ber iaf om ursäkt för allt elak jag gjort och sagt, det är inte vara ens fel att två människor träter och bråkar. Vi är lika "skyldiga" båda två.

Du sa: ta min hand och släpp den aldig - jag börjar tappat taget nu, kommer du och räddar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback