Uddevalla.

2008-07-10 @ 07:14:50
Jag rickard, robban och jocke åkte ner tidigt i fredags, satt i bussen redan klockan sju på morgonen. att jag var trött. Tur att robban var med så han kunde hålla lådan ett bra tag :) Stannade och åt glass - shit såg världens sötaste hund. åh vad jag hade velat ha den :) Skämde ut mig lite inför robban, stod på statiol och sjöng. inte trodde jag han hörde eller skulle ge någon kommentar - pinsamt ;)

Väl där nere träffade jag Moa och dom, hjälpte till att sätta upp tältet. efter ett tag kom mackan, slutade ju inte så värst bra. men det är som de är!
Vid 20,00 började jag jobba med Lisa och Gabbe. Riktigt kul var de. inte så mycket folk men visst kan man ha roligt iaf. Öltältet stängde redan vid 00,00 i år, tråkigt men sant. dirket efter de var slut gick jag och la mig hos en väldigt trött Markus!

På lördagen var de kval och tyvärr kvalade inte rickard in :( Tycker synd om honom för jag vet att han kan bättre, basken också att han vurpade! Tom, Filip och Bodin kvalde in - bra gjort utav dom. Moa du är gullig när du visade dina känslior :)
Började jobba runt halv fem/ fem ända till 00,00, den här kvällen var det sjukt mycket folk och shit vad roligt det var. Vi dansade och hade as kul där bakom disken. En trevlig kväll med massa roliga människor!

Söndagen blev väl så där eftersom det ös regnade :( jätte tråkigt plus att rickard inte körde. Filip var den enda svensken de gick riktigt bra för. han tog 5 VM poäng :) När det var slut tog robban och jag bilen hem för att han så snabbt som möjligt kunde sätta sig i sin egna bil hemma i tranås. Shit vad jag skrattade den bilresan! hahaha. han är kul, skönt att rickatrd skaffat sig en mekaniker även jag kommer överrens med´:)

Jag älskar dig men jag orkar inte ha det så här. Du visar inte samma kärlek och uppskattar inte mig, någonting måste hända och det vet du också!

Rickardo Sandbergo :) In action VM Uddevalla



Kommentarer

Postat av: moa

uddevalla 08 , vilket minne! och det var så himla roligt :D ses där nästa år ;) och böla böla böla ska ja inte göra! :D puss på dig

2008-08-08 @ 10:46:35
URL: http://moasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback