Uddevalla.

2008-07-02 @ 08:12:50
I helgen är det Uddevalla VM:etä Rickard fick veta igår att han kommer få köra och det är ju toppen bra :) Kommer bli super kul att få hålla tummarna för honom i år igen. Själv kommer jag jobba hela fredagsnatten samt lördag hela dagen och möjligtvis på söndagen. har lite flex timmar och de är skönt :) Gabbe, jag och lisa kommer ha super kul. haha!

Tobbe kommer ner med sin buss så ska troligtvis sova där med Mackan. Annars har Lisa en sovplats åt mig :) haha Tack vännen! Känner ju inte riktigt för att dundra in mitt i natten i våran buss när rickard ska köra. Respektlöst, så jag är snäll och inte gör de! Tråkigt att pappa inte ska med. han måste vara hemma och jobba:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback