Visfestivalen 2008

2008-07-15 @ 18:50:35
Fredag:

Dagen började med att jag jobbade häcken av mig för att kunna skjutsa mamma upp till skavsta flygplats. Hon skulle åka ner och ta hand om rickard som precis opererat sig. Vid fyra åkte jag ner till . 2 timmar i bilen gjorde mig väldigt seg, men på bra humör var jag iaf :)
 Bytte om och gjorde mig i ordning för att sedan gå ner på stan. Stannade på en kiosk och köpte redbull, shit vad äcklig han var som sålde dom. han hade jätte mycket hår på öronen. usch:P När vi kom ner till våra fina partytält satt flera stycken redan där :) kul kul. Sjöng en massa låtar och tjoade - riktigt rolig kväll :)
.




Lördag:

Lovisade började jobba redan klockan 06,00 och gick upp när martin och hans amerikan kom hem. haha. stackars henne. När hon kom hem vid 10,00 försökte vi äta lite sen gick vi och la oss igen. Så himla skönt :) Sova ända till 14,00 och då hade vi panik. Insläppet till Lasse började vid 17,00 och vi hade inte ens duschat. skyndade oss en del. Väl när vi satt i bilen började de ös regna. det var som att himlen var öppen :( Vi satt och köade i ca 50min sen blev vi insläpta :) Nu hade regnet börjat avta och solen sken upp. perfekt väder för en konsert :) Lollo och Fredrik kom också, myspys.

Runt sex började någokonstigt band spela. inte för att de sjöng så mycket utan pratade mest sex. hel konstiga. Vid sju spelade Maia hirasawas, rös när hon sjöng worring kind. super duper mega bra :) Miss Li sjöngckså.
Men bäst utav alla och som alltid kommer vara bäst är LARS WINNERBÄCK<3






Tack för en underbar helg flickor<3

Kommentarer

Postat av: michaela

hej, jag hoppas lasse var bra :D Ska på honom på fredag!:D Tänkte bara om du minns vilka låtar som spelades?:)



ha det bra!

2008-07-15 @ 21:08:47
URL: http://michaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback