Uppdatering.

2008-06-13 @ 20:41:13
Det var ett ga sedan jag ksrev här och visst har det hänt mycket sen sist ;P haha INTE! Över nationaldagen åkte jag upp till Mackan igen för att se hur allting artade sig. Vi hade det jätte roligt. Spelade Volleyboll en dag och visst var jag duktig ;) Tim nervärderade vårat lag en massa men vi vann 5 raka sett. haha! Hoppade även i från 10:an. Alla var allt fega så jag fick hoppa först ;P Var ute och åt på kvällen sen drog vi till Michell :) En mysig dag men värme!

Har även gått på sommarlov. Blev jätte glad över mina betyg. Måste få berömma mig själv. Har läst klart 16 kurser. Har 12 MVG och 4VG :) Känns hur bra som helst. Borde ha kollat upp när vi börjar igen, men icke sa nicke. det gjorde jag inte ;P haha! Färgade även håret sista dagen i skolan. blev blondare igen och fick bort min utväxt.

har umgåtts lite med Julia, ska även träffa henne ikväll. Alla ska vara hemma hos Jasmine, så det ska bli roligt ;)
Ska åka och hämta henne nu. skriver mer en annan dag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback