Överlycklig<3

2008-03-28 @ 07:09:31
Känns helt underligt. Mackan och jag kan ju inte prata med varandra så mycket eftersom det är så dyrt att ringa i ungern. Så igår bad han mig ringa. hade varit lite små sur hela dagen men så fort jag hörde hans röst sken jag upp som en sol. Det är helt otroligt att han kan få mig att bli så glad<3 Ett tag tvivlade jag lite på vad jag egentligen kände för honom men nu är det klarare än någonsin! Han är en helt fantastisk kille som förgyller min dag! Humöret svänger men inte mina känslor längre!

Förhoppningsvis kommer det bli obeskrivligt bra nere i Thailand, eftersom vi inte träffat varandra nu på tre veckor.. Jag vet redan nu att jag kommer ta till vara på tiden där nere tillsammans med honom. Markus Du är för bra för att vara sann, är världens lyckligaste människa som vunnit ditt hjärta <3 Jag älskar dig hejdlöst mycket, mer än vad jag själv förstår och kan beskriva:) Kärlek på hög nivå.

Kommentarer

Postat av: Evamy

Vad underbart det låter :)

2008-03-28 @ 07:20:50
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback