Packar:)

2008-03-29 @ 19:23:20
Nu håller jag på att packa för fulla muggar :) har testat en massa kläder men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha med.. vet iag två klänningar som säkert ska med, tur är väl de :) tar mig en lite funderare
och skriver här istället.

Idag har jag varit med Julia, hon sov över här för första gånger på jätte jätte länge! Såg let's dance igår, åh blev så glad när Tina vann, hon var en värdig vinnare ;) Shit vad trötta vi var igår då, somnade väldigt tidigt, fast visst var det skönt :) I dag var vi ute och gick i 1½ timme, jätte skönt.. När jag kom hem igen efter promenaden hade mamma gjort kålpudding, mums vad gott :) thihi. Sen har jag hållit på att packa och stå i :) Det är fajktiskt rätt så roligt att packa, det jobbiga ätr att jag alltid tar med mig för mycket kläder, hahah!

Nu är det bara 3½ dag kvar till vi åker! känns underbart. I morgon får jag ju ändå träffa mackan en lite liten stund. Skas mötas i gränna så de kan ta mina saker upp till gävle. Ska bli fantastiskt att träffa honom igen. har nog aldrig saknat någon så här himla otroligt mycket ;)

På månadag morgon ska jag först åka in till kiroprakton och knäcka ryggen för tredje gångem, att den aldrig kan bli bra :S Sen där det iväg till skolan för två lektionen ;) efter de sitter jag ätnligen upp till Mackelito <3
Älskar dig min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback