Snart :)

2008-03-27 @ 07:01:17
Det är bara 5½ dagar kvar tills vi åker till thailand<3
Jag börjar nog få lite resfeber just nu tror jag! haha börjar bli riktigt nervös.
Visst jag har flygt väldigt många gånger men aldrig så här långt och länge!
Kan bli intressant, hoppas bara flyget är bekvämt och
det finns massor med filmer ;)
Har iaf köpt på mig olika krämer som kan vara bra att ha:
Solskyddsfaktor 30, 20, 16 och 8, även till läpparna.
Solskyddsfaktor och inpackning för håret även ett speciellt shampo och balsam ;P.
Bodylotion, myggmedel och alovera kylgel :)  

ska även ta med mig en super skön nackkudde, för säkerhetsskull:)
När vi beställde den här resan var det 4 månader kvar tills vi skulle åka, kan knappt fatta att vi åker nästa vecka. hahahah. Tiden går fort, hoppas den inte går så fort där nere bara:P
Mackan och jag firar även 6 månader där nere,
kan bli myspys på hög nivå <3
Älskar dig sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback