7 Månader

2008-05-12 @ 21:01:39
idag har jag och mackan varit tillsammans i 7 månader. Det är faktiskt en rätt så lång tid.. fast vi har haft både motgångar och medgångar har jag så otroligt svårt för att släppa taget. man säger alltid i ett förhållande att den här killen är det bästa som hänt än och att man aldrig ska sluta älska den personen. men för en gång skull känner jag verkligen så här. Jag vill inte vara utan Mackan fast jag funderat på de ibland när vi varit ovänner. Jag mår bra när jag är tillsammans med honom och ingen kille har fått mig att vara så här glad innan.

Det känns verkligen rätt ända nere ifrån tårna. hade bara velat prata med mackan nu och berätta hur mycket han verkligen betyder för mig. men han ligger avdäckad på en buss hem ifrån studentkryssningen! tråkigt men sant!

Markus när du läser det här vill jag bara att du ska veta att du har visat mig på riktigt hög nivå vad kärlek är och jag hoppas att det fortsätter att vara så fast du varit borta.. Du vet att jag litar på dig och jag tror inte att du har gjort någonting. jag glömmer aldrig när vi möttes första gången. när du inte var full haha :) jag kommer ihåg din blick, ditt skatt vad du hade på dig allt :) det var som att komma till det s.k. paradiset. Du hade en sådan utstrålning som bara smittade av sig och jag sken upp som en sol. Första kramen var bara mysigt härlig om man då inte ska tala om kyssen. haha det dröjde ända till runt 00,00 innan vi vågade oss på de och shit vad underbart :)
Det var som att våra läppar var gjorda för varandra. <3

Som du en gång har sagt:
Vi är som bitar i ett pussel,
inte lätt att hitta rätt men när vi ligger där
så känns allt så bra
:)

Jag har givit dig mitt hjärta och jag älskar dig av hela de <3

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback