Fika :)

2008-05-07 @ 19:03:51

Tog en fika med julia idag, myspys :) har inte träffat henne på 5 veckor så det var behövligt. har verkligen saknat dig gumman. Eftersom du alltid sitter vid dina pluggböcker var det kul att få träffas lite :)
På lördag blir det troligtvis en härlig picknick tillsammans med flickorna. hade tänkt att åka till jönköping och bada men eftersom det ska bli 25 grader varmt vill vi inte vara inne i ett badhus. men får nog bli en mysig dag i gränna med gott fika och bikini :P Vill få tillbaka min bruna fina färg igen ifrån thailand ;P

Tänkte kanske ta en minigolf runda i gränna också, haha jag och golf går absolut inte ihop. inget slår i somras när jag julia, bobbo, Jidan, Robin och Emelie spelade. tror jag hade i genomsnitt 5-6 slag på varje bana ;) haha hur dålig får man vara, men julia du vet anledningen ;P


Skratta är vi bra på tillsammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback