haha!

2008-05-08 @ 16:16:20
Nu har jag klippt min stammis för sista gången. kommer byta dag nästa år på skolsalongen och då kan inte hon:( tråkigt värre.. Inte ens den här gången kunde jag klippa nackan felfritt. haha så himla typiskt. Annica har kollat på min kära docka idag, ifrån igår och fick VG+ helt okej.. lite besviken är jag nog allt men men det är ju nästan ett MVG ;) Klippte en annan tjej idag, fick 30 kr i dricks, härligt med pengar ;P

Ikväll blir det middag med frisör klassen, ska bli jätte mysigt. tror jag ska äta kött, jag och lollo ;) alla andra ska ha pizza ;) nyttigare med kött. hahaha. Åh sitter här och hungrar ihjäl nu, vill ha mat men blir inte förrän halv sju ikväll och klockan är typ bara fyra nu ;) får härda, är ju van vid att inte äta!:P

Vi har även gjort volymfön i skolan idag, haha ni ska allt se mitt hår ;P gjorde så ont att jag nästan började gråta, vilken tönt jag är.. fast det får jag vara!

Pratade med Cornelia idag, vi har 5 spanska lektioner kvar och vi har 5 prov kvar, känns för jävligt, fattar inte hur våran lärare kan göra så här :( usch för henne.

Har inte pratat med mackan, får se om vi ens kommer prata något.. Han hade inte tid igår, jag har inte tid idag, eller det har jag ju egentligen eftersom jag sitter här men man måste ju ligga på samma nivå någon gång..
 TÖNT Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback