Helgen <3

2008-05-06 @ 09:52:25
FREDAG: Åh jag och mackan hade en super rolig dag. var ute i valbo och bara myste. Nu har allting börjat lossna igen och det börjar kännas bra. Hoppas det håller i sig så här bara <3 mackan köpte en sådan ful tröja så jag höll på att skratta ihjäl mig. haha. Inte min smak iaf. men dt är ju trots allt han som ska ha den :) Så sägetr han: varför ska man vara som alla andrA? hahah, ska komma ifrån rätt mun, han av någon är väl det :) thihi. jag färgade även hans hår också, blev bar bra, lite mörkt kanske men det går snart bort :)

LÖRDAG: Cross cross, drog till strängnäs tillsammans med mackan och Filip :) mackan var ute som 2:a i starten och slutade som 6:a till slut, super mega bra :) I andra heatet var han 3:a ut i starten och slutade som 7:a :) han blev 6:a totalt, stolt flickvän. På kvällen åkte vi till garaget, ony hade ju kommit hem och tvättade crossen. åh vad jag inte tycker om att vara där. haha!

SÖNDAG: cross igen fast nu i gävle. Vädret var strålande fint, brände mig nog lite i ansiktet. träffade tobbes tjej, jätte snäll :) tessan heter hon föresten :) mackan tappade lite emot slutet men blev ändå 12:a bara bra :) Vi myste hela kvällen sen :) puss pusss

MÅNDAG: satte mig i bilen vid 08,25 och körde till linköping. tog nästan exakt 3½ timme. var i skolan hela dagen och åkte hem till lilla tranås vid 17,00 :) skönt att komma hem och få sova i min säng. fast visst var det tomt utan mackan :)

JAG ÄLSKAR DIG Markus och jag hoppas att det kan fortsätta att vara bra mellan oss. En dag i taget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback