Lördag - party

2008-05-25 @ 16:30:07

Var hemma från linköping rätt så sent efter en rolig fika tillsammans med Lollo och Lovisa. hur troligt är det att man får måsskit på benet under ett bord? Jo visst josefine sandberg lyckas. haha som vanligt. När jag väl var hemma gjorde jag i ordningen mig rätt så snabbt för att sedan åka in till stan och träffade alla. Amanda, Jasmin och Simon hade hyrt folket hus så vi var där först och dansade samt tjohejade ;) hahaha. Vid kanske elva någon gång drog vi ut på krogen självklart hade jag glömt mitt leg som jag sedan inte ens behövde använda. Pappa fick komma in med de. Träffade underbara människor där inne. Åh vad så himla kul att träffa speciellt Edwin och Jonte ;P Mina härliga saker. kul kul kul.malin stod i baren och lyll mig. En helt gratis fylla fick jag va allt och alla :) tack så mycket..

Bästa kvällen på riktigt riktigt länge. Josefine hade galet rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback