Salongen + löss.

2008-05-20 @ 18:34:47
Har varit på slongen hela dagen. Slingade en kund på morgonen, sen kom rickard och klippte sig. shit säger jag bara vilka idéer han har. haha blev ju kanske inte världs bäst på sidorna men änåd :) bättre än när algot klippte honom iaf. hahaha. Klippte anna idag, det var grymt länge sedan vi träffade varandra. Ska bli kul i sommar nere i sögen :) minnen <3 haha. Mina kusiner kom lite senare och Moa hade löss. shit vad det började klia på mig. eftersom vi inte får klippa någon med löss var dom tvungna att gå så ska åka dit på söndag tror jag. Borde träffa farmor och farfar då också.. Just nu kliar det enormt mycket och det känns som at jag också har löss. trr jag ska be mamma kolla igenom mig med en lus kam ;)

image203
image204

Kommentarer

Postat av: Anonym

ojdå, :)

2008-05-21 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback