Sjön :)

2008-05-31 @ 10:15:17
Igår åkte jag, mange Olof och M ut på sjön. shit vilket fint väder det var. badade 2 gånger medan M bara vågade 1 gång ;) haha, fegis. Mange är så himla slut. han sa så här : "haha jossan här kommer du få svårt att komma upp, så trillar killen i vattnet själv." jag klarade mig galant upp med M:s hjälp. haha lite fusk men det skadar ju aldrig. Åkte ut till bullens sommarstuga sen och kikade lite. där var alla andra ;) kul att träffa er igen;)

När vi åkte hem med båten såg vi solnedgången. mysigt värre. När vi väl vara hemma hos mange igen, blev det prat med hans familj. super skönt ;P hahaha. Att jag var tvungen att lägga mig i deras diskussion ang bilar. haha. de lyssnade lite iaf med den kunskapen jag talade om ;P haha! Vi tog det lite lugnt och mest pratade;)

Härlig kväll med mycket skratt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback