Sol sol sol

2008-05-11 @ 19:29:39
Jag, Jassie och Jossan åkte ut till gränna för att sola och ta årets första dopp. Det sist nämnda gjorde vi allt, fast visst var det kallt ;) hahaha. Hade en underbart mysig dag. Spelade även minigolf, usch vad dåligt det gick. Julia den lilla skrutten vann allt. jag kom 3:a av 4:a ;) hahaha. Inte sist iaf för det gjorde Jassie ;P Vid ca halv fem åkte vi hem och jag skjutsade flirkcorna till stan, hyrde även en film "Förtrollad".. Vid 7 kom jassie och jossan, haha då satt jag vid datorn och hade inte kommit någonstans. men men. spelade lite kort och pratade. Kändes jätte skönt att få orata ut om allting.

Vid nio kom julia och vi lagade tacos, mums vad gott. har inte ätit det på ca 2 månader ;P Efter den goda maten kollade vi på filmen, jätte bra ;) Lite overklig men väldigt musikalisk och romantisk.. Eftersom jag och julia är så fruktansvärt mörkrädda vågade vi inte sova här hemma ensamna så vi åkte in till henne och sov istället. Drog en sväng på stan. Skulle träffat Jonte och Edwin men de stod med massa andra så struntade i det ;P haha. Sorry Jonte, blev som det blev ;P


Sov som en stock i Julias säng - love you darling.


Myspys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback