Spela spel fredag :)

2008-05-25 @ 16:12:45
Det var skapligt segt i skolan och fick som tur var sluta tidigare. Åkte med tåget halv ett för att sedan hjälpa pappa på jobbet. Höll på med en massa saker och till slut klippte jag även mange! Skyndade mig å handla och sedan ham fort för att packa nya saker. Stress stress och till slut till Lovisa igen. Vi lagade tacos och spelade en massa spel. haha shit vad blåst jag var där ibland. Lovisa bildade ett ord och jag visste inte ens vad ut var för ord.. haha sämst. Spelade även yatzy, eller hur det nu stavar. jag var tvungen att få 4 sexor på slutet om jag skulle vinna. första kasstet och jag får de. haha skaplig tur. Ångrar att jag inte köpte en lott. haha ;) Härlig fredag med massa prat och härligt skratt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback