Ta ingenting för givet.

2008-05-19 @ 19:36:05
Julia kom till mig i lördags kväll så åt vi lite och kollade på Sommarkrysset. Inte för att vi såg så mycket för att vi pratade mest. Julia hade ju tagit med sig bikini så det blev att bada i bubbelbadet :) Mysigt värre. Du har verkligen fått mig att inse att jag inte kan ha det så här. att jag inte kan vara ledsen. Det är helt sjukt att det har tagit så lång tid innan dina ord gått in i mitt huvud. Men jag har så otroligt svårt för att släppa taget och jag vet att jag inte kommer kunna göra det nu heller. Jag har iaf sagt ifrån och det är ett fram steg. Jag vet att jag gjorde dig besviken Julia men jag kunde bara inte, jag ville heller inte.

Jag åkte ner till borås iaf i söndags och träffade Mackan. inte för att det blev så himla lyckat men vi fick iaf träffa varandra. Du vet att jag har satt upp en gräns nu och att jag inte orkar mer egentligen. men hade inte mitt hjärta slagit så hårt för dig hade jag gett upp för länge sedan. Jag lever fortfarande på hur du behandlade mig i början av vårat förhållande och du har sagt till mig att du inte är den killen längre så jag förstår inte hur jag inte kan fatta det. jag hoppas och ber att du försöker ändra på dig nu och behandla mig som din flickvän och ingenting annat. ta mig inte för givet markus uatn kämpa istället.. Jag älskar dig, det gör jag och det är första gången jag verkligen älskar någon på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback