Tisdag :)

2008-05-14 @ 10:46:48
Idag har jag varit på salongen. De hade haft inbrott där inatt, jätte tråkigt. Fast i och för sig hade de bara tagit lite smycken och krossat ett fönster. Som tur var hade de inte några pengar där.

Färgade anne-kims hår, blev verkligen super fint :) Sedan klippte jag en liten pojke som fick ryck när alla fritidsbarn hade klätt ut sig och gick på stan. haha Självklart hade jag bråttom också, men det löste sig ;) Sedan kom Erik och klippte sig, min gamla barndoms kompis. alltid är det lika nervöst, vet inte varför men kul är det :) blev snyggt som vanligt, hahaha. Fast ingen slår min sista kund andreas. han pratade och pratade, shit alltså. Skrattade ihjäl mig, han är super rolig :)

Åkte ut till frossbanan och träffade algot och rickard. när vi skulle åka hem drog algot om rickard på innersidan. hahaha! Rickard blev nog lite nervös där tror jag :) skratt. Åt lite när vi kom hem och sen drog algot. :( haha. Behövde verkligen plugga men orkade inte de. Får väl skylla mig själv hur det kommet gå på provet sedan.. men men.

Pratade med max också, försökte få tag på mackan eftersom han inte svarade. shit vad kul max kan vara ibland.. En klass för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback