Valborg

2008-05-06 @ 09:41:49
jag satte mig på tåget upp till mackan redan vid tio i åtta, shit vad trött jag var :) hahaha. Eftersom det har varit körigt mellan han och mig kom moa och mötte mig så fikade vi och myste :) Hittade ett par jätte fula skor, fast sköna som jag köpte :) även en ring och en tröja :) hihi alltid kul att köpa massa saker :)

På kvällen åkte Mackan och jag till Kim och Hanna, Joel emma och jansson kom också. haha jag och Hanna skulle sköta grillandet. Hur pucko får de andra va när de låter oss sköta en sådan sak, tror ni köttet blev bränt? Japp, självklart. hahah. men men de åt och mumsade ändå:) Spelade lite guitarr hero och sjöng sing star :) Kul men vi drog hem tidigt för att mackan skulle tävla dagen efter. 

Kul dag fast slappt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback