17 September!

2008-09-17 @ 20:11:34
Det har hänt en hel del sedan jag skrev här sist. vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i.
Kan väl ta den här delen med Markus! som ni säkert förstår tog det slut där början av juli, tråkigt men sant! kan ju inte ljuga och säga att det inte finns känslor kvar för det gör det. men allting har stillat sig betydligt. En annan människa har kommit in i mitt liv oh fått mig att inse en massa saker. Markus kommer alltid att ha en unik plats inom mig men som vi båda sagt. Vi bor för långt ifrån varandra! det blir en massa onödiga bråk på så vis! Våran tid är inte inne!

En anna sak som hänt är att jag börjat umgås med Fiia igen - underbart härligt. Klokare och snällare människa får man leta efter! Hon förstår mig utan och innan och det känns väldigt bra!

Är inne i en period nu när jag vill att massa saker ska hända - som tur är gör det de också! åker till london om en månad. Resan vi planerat och längtat efter i tre år :) Trodde aldrig att vi skulle komma så här långt. har bokat flyg och hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback