24 september

2008-09-24 @ 19:27:56
Idag har vi skapat ett eget mode jag ock alexandra. Blev riktigt nöjd fast visst brusade vi upp där ett tag. haha!
Sminkade, färgade, klippte och skapade en frisyr. Vi hade ett höstträd som inspiration :) Mycket roligt.

Idag har jag färgat min utväxt eftersom jag troligtvis ska sätta i löshår i morgon ;)
haha jag och min handledare har pratat om det ett bra tag men det har aldrig blivit av. nu hade hon köpt hår så om vi hinner sätter vi i det i morgon :) Hoppas det blir bra isf. vet inte riktigt om jag passar i långt hår men måste ju testa :) haha.

I helgen har MR en överrasking åt mig. super kul :D
jag känner verkligen hur bra jag mår nu och det är underbart i det vackra höstvädret :)


Skratt skratt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback