Josefiné

2008-09-29 @ 20:24:00
Jag vet att jag inte borde skriva sådant här på min blogg
men jag måste bara få ut det jag vill säga eftersom jag vet att du läser min blogg!

Du öppnar din mun och säger en massa vackra saker, som tur var så tog jag dem inte så djupt som vissa andra tjejer hade gjort eftersom jag känner dig mer än vad du någonsin kommer förstå. jag får höra en massa saker du gjort som du förnekat för mig men erkänt för andra. varför bryr jag mig egentligen? Jo för att du har en gång givit mig kärlek. Tyvärr är du inte smartare än så och slänger ut dig en massa skit - saker du vet att jag tar illa upp på. Saker jag aldrig skulle förlåta dig för. Ber du om ursäkt? nej för att du har inte den känslan för andra människor, den ända du tänker på och bryr dig om är dig själv! Jag värdesatte dig mer än alla dyrbarheter som finns på denna jord,
men du har fått dig själv att sjunka så lågt i mina ögon!

Kommentarer

Postat av: Anonym

GÅ VIDARE

2008-10-06 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback