Underbart :)

2008-09-29 @ 19:57:55
Åte upp till MR för att få uppeleva en helt obeskrivlig helg.
På fredagen tog han med mig på musikelen footloose. Höll på att smälla av. Har verkligen velat se den muskalen och han prickade verkligen rätt. hade balkongplatser så vi såg galat :) De sjöng super duper bra och istället för måns så spelade snyggbrolle! Väldigt vacker och kärlksfullt. Kunde det bli bättre? ABSOLUT inte!



På lördagen var det nya romantiska äventyr som väntade. hade ingen aning om vart vi skulle förutom till grisslehamn - och vart ligger det? haha. Det tog ungefär 1,5 timme dit och kan ni tro att jag hade fjärillar i magen ;P var super trött men kunde inte somna. När vi väl var framme kunde jag knappt tro de. Hotellet hette havsbaden och det låg verkligen vid havet. Vårat rum var gudomligt vacker med utsikt över havet samt bubbelpool på rummet. en tjejsdröm:) haha. Vi gick ner i spaavdelsningen för att basta och bara koppla av. På kvällen väntade en 4-rätters middag. Mumma! Tillbringade ett bra tag i våran egen bubbelpool ocså - underbart <3 När vi väl vaknade på morgonen såg vi soluppgången och åt frukost på balkongen :) Allting kändes verkligen som på film. vädret va underbart och plus allt detta fick jag en 90 min varm cholkad massage. När jag skriver att det var helt otroligt fantasikst överdriver jag inte - jag är avundsjuk på mig själv ;) hur man nu lyckas med det. haha 

/ Josefiné mår som en prinsessa!



Kommentarer

Postat av: Anonym

vem är denna undrbara Mr som får josefine att må så bra?! Hur som helst, skönt att se en glad tjej igen!

2008-10-03 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback