Jobb.

2009-07-08 @ 13:10:57
Nu är skolan slut. Jag Har tagit studenten och bara njuter av att slippa skolan.

Förra veckan hade jag och Mr Bergman semester. Fick våran nya lägenhet som vi flyttade in i (Bilder kommer)
Lägenheten är fruktansvärt fin, så det kan inte bli bättre.
Solade och badade varje dag, hann även med en sväng på allsång på skansen :)

Skrev på kontraktet för mitt nya jobb också, börjar den 20:e augusti som frisör. Känns både bra och dåligt. Ligger rätt så många känslor bakom valet inför jobbet. men som sagt det löser sig alltid. jag har ju Robbans stöd bakom mig så jag känner mig trygg ändå.

Nu jobbar jag och står i på pappas jobb fram till den 19 augusti, är ledig v 32 så det är bra:)
Den här våren/bröjan utav sommaren har varit väldigt omtumlande. Både positivt och negativt. Har inte kunnat slappna av någonting förutom denna veckan och självklart blir jag sjuk då också. Alltid när jag slappnar av blir jag sjuk och får feber. Är dunder förkyld. Hoppas det går över tills på fredag - hade tänkt att åka ner till Lovisa i västervik  för den årliga visfestivalen.

Bäst att återgå till arbetet nu.

/ Regn och rusk

Kommentarer

Postat av: Lisen

Hej! ska du flytta till stockholm?

2009-07-15 @ 13:11:17
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback