Minigolf och glass

2009-07-16 @ 07:54:42
Var i gränna i tisdags och spelade minigolf med julia. självklart blev det en
jättestor glass också:) Är fruktansvärt ojämn när det gäller minigolf,
julia var grym kan jag lova. Fast iget slår mina två 1:or i slutet. 
Det var där jag tog in mina slag på julia. fast förlorade dock med 4 slag ändå;P
hahaha. Grattis julia, jag känner mig slagen. :D


Nu skiner solen ute och jag hoppas det blir en fin dag så jag kan försöka sitta ute och sola lite. göra en repris ifrån förra året. dock fattas robban för att det ska bli en riktigt, verklig repris:)
Kan bara skratta tillbaka på den här tiden förra året. Det var en bra tid, minst lika bra som denna:)
Nu har jag i och för sig robban som pojkvän och det är betydligt bättre:) Grrr
Jag älskar dig min underbara man. Puss på dig <3


/ Sol kärlek Jossan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback