5 maj 2009

2009-05-04 @ 19:56:59
Ännu en dag börjar gå emot sitt slut.
har varit i skolan hela dagen, haft samhällslektion - SSU var där.
Blir helt förvirrad av allt deras snack, MUFF var hos oss för några veckor sedan också.
De ljuger ju om olika saker båda två, eller ljuga kanske är fel ord.
förvränger sanningen kanske man ska uttrycka sig istället. men men det är väl så man vinner folk- dock inte förtroende.

har varit på solongen också, det börjar verligen gå emot sitt slut nu, har inte alls många gånger kvar där.
både sorgligt och lite skönt. en blandad känsla.
Fixade julia i håret, var ett väligt bra tag sedan vi såg.

Försöker plugga lite, men orden faller inte ur mig. jag får inget flyt i texten och ingen kreaktivitet finns inom mig.
känner mig helt kass faktiskt. Det är precis som att kroppen vet om att det snart är slut på eländet.
jag vet att jag borde ge allt ända in i det sista men det går inte. fy skäms.
Ännu

Sitter ock fillurara lite på min snygging hemma i stockholm <3
Skulle vara underbart att få träffa honom just nu. men men, både tis,ons,tos och halva fredag kvar.
Känns som en evighet och varje gång vi ses går tiden alldelses för snabbt.
Du är min snallebjörn. Kärlek

/ molnig himmel.

Kommentarer

Postat av: Robban

Länngtar efter dig min sötis!!! <3

2009-05-05 @ 22:49:42

Postat av: moa

nice att du är back on track igen

2009-05-22 @ 17:06:34
URL: http://sandramoa.blogg.se/

Postat av: Anneli

Glad för din skull. Må så gott gumman // Anneli

2009-05-25 @ 09:40:09
URL: http://annelihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback